awesome helg

helgen har verkligen varit awesome. Frida och Hanna kom i fredags
vid sju tiden ungefär. Det var så härligt att se dom igen :). Vi
drog till stan och fick lite mat i magen innan vi drog hem och såg idol
eller ja det blev mest tjöt och skvaller ;). En perfekt fredagkväll.
Upp tidigt igår och mot Haparanda och IKEA. Köpte extra täcken,
ljus, lakan, påslakan och handdukar. Saker som behövdes. Sen blev
det Finland en snabbis och sedan candy world och herregud säger jag
bara. Det var den största godisaffären jag sett! godis överallt,
omöjligt att gå in där utan att köpa något. Jag hittade skumtomtar
som jag letat efter, köpte mig en låda :D sedan tjärtabletter till
pappa och lite annat gott. Vi avslutade i Haparanda med mat på
IKEA, MUMS :D. Sedan for vi hem, såg massa renar på vägen och
fem älgar. 

Sen vart det bara hem in i duschen o iväg. Nu har
dom iaf åkt, för några timmar sen och jag somnade i
sängen och sov en och en halv timme. Nu gör jag mat,
korv och pommes, mums :D. Ska se på sunes jul också
tänkte jag. Imorgon är det skola och sen kommer
Tessan, tobbe och Johanna :D

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0