27:e oktober 2010

Håller på att springa mellan tvättstugan och lägenheten,
hade en del tvätt kan jag säga. Men eftersom att det bara
var jag som tvättade hade jag två maskiner. Nu är snart
allt tvättat, väntar bara på det i torktumlaren. Idag har jag
fixat klart rapporten så nu är både den och matten inlämnat,
det enda som är kvar är svenskan, men ingen verkar veta hur
man ska referera till den så väntar på att någon ska hjälpa
mig, haha!

Tentan igår, behöver vi inte prata om hur det gick..
Men det var lättare än vad jag trodde det skulle vara
och jag svarade iaf på alla frågor. Sen är det väl
vissa delar som var svårare än andra men vi får
vänta och sen är det bara hoppas att det gick någorlunda
bra iaf. Annars händer det inte för mycket här uppe
i norr, ganska kallt men jag väntar fortfarande på att
det ska komma en massa snö. Borde snart göra lite
mat men orkar inte, gör det när tvätten är klart och sedan
ska jag försöka ta mig ner till Ica och även hämta ut
paket som mamma och pappa skickat :)
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0