usch, tisdag

Jag hatar tisdagar dom är så jävla tråkiga. Det händer aldrig något kul och
jag är trött och hungrig och jaa allmänt sur. Jag längtar så till nästa söndag
då bär det av till turkiet med tjejerna och jag behöver verkligen det, komma
bort härifrån och vara med folk som man verkligen tycker om.

Sov hos emmy inatt, det är skönt att att vara där. Hon förstår mig utan att
jag behöver säga något. Hon tar inte upp det som är jobbigt nu utan hon försöker
få mig positiv och glad och det är skönt. Vi var hos emma en sväng där var marie
också. Satt och tjötade en stund innan vi åkte hem och somnade gott. 

Idag slutar vi tre, sedan ska jag och pappa eventuellt till farmor en sväng, världens
bästa farmor. Annars blir det plugg idag, för nästa tisdag har jag två prov. Imorgon
då ska vi ha massage utbildning, det är alltid något 

Snart frukost..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0