tuff vecka

Denna veckan har varit tuff, först tänkte jag inte skriva
ikväll men jag känner att jag behöver lätta på allt som finns
i hjärnan.. I torsdags trodde jag att jag skulle förlora min syster
när hon var med i en krock. Hon står mig såå nära, och ja har
aldrig varit så rädd att förlora någon som då.. Trodde inte det
kunde bli värre men jag hade fel..

Idag skulle vi åkt till farmor och ätit palt men fick ett samtal från
min pappa tidigt idag fick då höra att min låtsasfarfar (min farmor
och farfar är skilda och har varit det sen min pappa var runt 18, därför
har han alltid varit som en farfar för mig, då min riktiga farfar bor
låångt bort) låg på sjukhus och att han och mamma skulle vara där.
Sen när klockan blev halv sex och fortfarande inte hört av mamma eller
pappa så ringde upp mamma och fick reda på att det var kritiskt.
Jag och marie hämtade en nyckel hem på sjukhuset som mamma kom med.
Åkte hem och vid halv 8 kom samtalet, han är död.. han dog vid 19.25..
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, känner mest en tomhet och jag
önskar att jag fick sitta hos farmor ikväll och krama henne. Tur att
jag har marie här idag för annars vet jag inte vad jag skulle göra.

Vet inte hur mycket mer jag ska orka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0