solig söndag

Trots allt som händer har söndagen varit bra, varit på lilla tinos dop och
fått vara med nära och kära. Har massaaa bilder från dagen och dopet
så tänkte ni skulle få se dom istäället för att jag ska skriva massa skit.
jag och lillebror innan dopet
världens stiligaste och bästa kusin
världens sötaste mikaela
haha världens finaste tillsammans ;)
Dagens huvudperson, världens absolut finaste
Sandra och Daniel med Tino, stolta föräldrar ;)
Jag och prinsen
Igen
HAHA
Världens finaste lilla prins
HAHA snacka om att se arg ut (det är säkert för johanna håller honom ;))
kusinerna :)
Jag och min kära kusin (jag vet han är lång)
Avslutar med en bild på mikaela, mig och johanna..

Kommentarer
Postat av: Malin

det var ju ljungarums kyrka :)

Där döptes jag med :) gullbebis!

2010-05-03 @ 10:58:55
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0