snygg avslutning, turkiet, del 2: Resan

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med bloggen än
men om jag nu ska luta blogga så ska jag avsluta det snyggt, och kan
man avsluta det snyggare än om att berätta om resan ;)? Nej exakt ;)
Vi tar allt från början...
Jag tror aldrig jag har varit så uppspelt som när vi var påväg
mot flygplatsen. Vi skojade och stimmade och jaa skämtade.
Inte ens när vi fick reda på att flyget var nästan två timmar försenat
blev vi sura. Vi spelade kort, drack lite cider och tog det lugnt.
Sen var det bara att hoppa på planet och lilla johanna, hon var rädd
som satan medans emmy var som en treåring haha, helt lyrisk över att
få sitta vid fönstret. Up up and away, jag höll hårt i johannas lilla hand
och försökte lugna henne och hon fixade det bra. 

Resan tog runt 3, 3½ timme och när vi landade sjöng vi glatt
''vem vill va i sverige nu? INGEN INGEN''. haha! Vi hämtade
våra väskor, blev lite oroliga över att matildas inte skulle komma
men efter många om och men kom den och vi kunde leta rätt på bussen
som skulle ta oss till hotellet. Guiderna var inte så fula heller, eller hur
sofie? HAHA! Alla somnade ganska gött på bussen och vaknade tio
minuter innan vi var framme vid hotellet. In med väskorna och sådär.
Jag, Johanna, Andrea och Emmy i ett rum och jävlar va hungriga vi var
haha! Men orkade liksom inte gå ut vid fyra mitt i natten och leta mat.
Precis när vi lagt oss började bönerna och haha ja vi skrattade ganska
gött åt det.

När vi vaknade var det bara frukost som gällde, det var även då vi fick
höra att matilda fått skära upp sin väska med en brödkniv HAHA! haha ja
det finns faktiskt bildbevis, HAHA! Ut och köpa frukost så klart, frallor
och nutella och vatten haha. Hem och äta och sen mot stranden och
jävlar va gött det var och steka. Vi hittade också en pool vid stranden, vid
en bar. Beställde varsin drink och badade lite i poolen. Fick även en
flagga som nu är borta :(. Träffade tre heelt undebara tjejer också,
Fanny, Malin och Sandra som tipsade oss om Picasso. Vi åt på Picasso
den dagen och sedan var vi FAST! Det blev vårat favoritställe och världens
goaste människor jobbade där. Vi åt god mat och drack gott sen var det ut
och dansa som gällde.

Dagarna såg ungefär likadana ut, stranden, sola, lita käk, stranden, duscha,
picasso, utgång, robin hood, the doors och sen hem. Haha! Vi har varit med
om det mesta och jaa sett det mesta, ska jag berätta allt så skulle det ta låång tid.
Men vi har verkligen mött de trevligaste och underbraste människorna någonsin.
Jag är så glad att just vi 8 tjejer åkte för jävlar vad kul vi hade. haha! En
kväll åt vi på en annan restaurang där han trollade och jävlar vad han var duktig.
Fortfarande ingen som listat ut hur han gjorde sina tricks. Synd att han aldrig fick
hypnotisera andrea haha :P. Sen skulle vi gå förbi picasso för att se hur kvällen
såg ut, Johanna fick höra veckans raggningsreplik ''I can be your horse'', haha
skrattade så vi höll på att dö där.

Något annat jävligt kul var emmy , haha! första gången på picasso fick vi gratis drinkar
om vi blåste upp några ballonger och när vi började göra det utbrister hon ''Är det helium
är dom här ballongerna?'' Och jääävvlar vad vi garvade, HAHA!  Och johanna la också en massa
goa kommentarer som vi har haft kul åt, ''Vad är det här för kratta dåå?'' och ''Vem fan uppfan
hårnålen? Det måste ju varit ett gem från början, och vem fan kom på gemet?'' då frågade jag
och sanna, är det något annat du vill veta var det kommer ifrån? ''Jaa tuggummit?'' HAHA!
Alltså jaa guud, vi har levt livet, stranden, sol, bad, god mat, party och shopping.
Jag och Johanna gick hem en kväll också, haha! Vi ville vara kvar ute och dansa lite
längre än de andra så vi gick hem, gick nog fel ett antal gånger haha.

Jaa herregud, ni ska få bilder också men det får ni vänta med lite, men
undrar ni över mer så säg till! Men jag vill säga tack till
alla människor vi träffat, Alla på Picasso, Selo, Talip,Soner, Pelle
och Malin, Hanna, Frida, Fanny och sandra och alla andra människor
som gjorde denna resan underbar, speciellt till gänget så klart.
Ni är bääst! LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: fanny

tack själv snygging! hoppas vi ses i sommar igen, ni är saknade.! puss

2010-05-30 @ 05:00:40
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0