helt slut

Ikväll är jag helst slut, borde förbereda en redovisning inför imorgon
men nej jag orkar verkligen inte. Undrar om det är massagen som får
än att slappna av så, sjukt kul har det varit iallafall med två dagars massageutbildning.
Fått bort lita knutar från ryggen också och fixat till nacken lite. Skönt äre.
Men när alla gått så stannade jag, johanna, henke, robert, martin och samuel
kvar en stund. Jag bad honom kolla på min rygg och jag fick bindvävsmassage,
tydligen den värsta typen och HELVETE vad ont det gjorde. Men det var skönt efteråt
eller ett tag efter :P.

Varit hos farmor idag också, tycker om att vara hos henne. Ska dit nästa onsdag också
och sova där :) mys med farmor är GREAT. Funderar starkt på att gå och sova snart, okej
borde plugga lite först..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0