från dålig till bra

Dagen började dåligt som satan och jag kände mig nere coh sur.
Det gick som tur var gick de över under dagen. Skoldagen gick fort
och ja det har varit en bra dag.

Vi kollade på film första lektionen och sen köpte jag och
johanna med oss mat och satt och tjötade ute i det fina vädret.
Mys mys mys. Sedan hade vi samhällskunskap, vi fick lite gjort
innan matilda och johanna började spotta tuggummi på varandra,
HAHA! Skrattade åt sofie också, jaa herregud vad kul man kan ha
i skolan. 

Sedan var jag snäll och körde hem bästa emmy. Hem och sedan
vidare till Tove och Jennie där jag vart bjuden på middag. Och det
var såå mysigt, god mat, trevligt sällskap och massa skit snack.
Kunde inte fått en bättre tisdagkväll, helt underbar. Tackar tove
för det.

Ja ni ser ju dagen har varit bra och juste nu har jag fått tabletter
och kräm mot mina utslag så nu hoppas jag dom snart är borta..

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0