vad jag vill !

Nu får jag skriva vad jag vill..
visserligen har jag gjort det hela tiden.
Det slutade som jag trodde, sårad igen!
Vad är kärlek för skit egentligen? Trött
på det iaf.. Jag behöver inte det, jag är stark
nog att klara mig själv, imorgon skulle jag behöva
gå ut och bara vaara! men neej jag är nyopererad
och måste stanna hemma och älta all skit som finns
runt omkring. FUCK IT!
Jag är trött på tårar iaf och nu vet jag till nästa gång att
jag inte ska ge mig in i något för precis som jag trodde..
man blir bara sårad.

jag saknar glädje just nu, jag saknar mina tjejer !
om ni bara visste hur mycket jag behöver er nu.
Det finns inget bättre än vänskap !

Kommentarer
Postat av: emmy

<3

2010-01-29 @ 07:51:21
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: emma heed

Saknar dig <3 finns här för dig!

2010-01-29 @ 08:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0