sömn

jag är trött och helt slut, min hals gör ont och mitt ben gör ont.
i princip hela jag har ont. hur som helst, ska snart gå och lägga mig.
Kvällen har spenderats hos min moster och jaa vi har käkat god mat.
Pappa, åke och macke spelade kort jag och mikaela fick inte vara med!
FUCK THEM :P haha, vi åt vindruvor ist och tjötade.

Förresten såg nig solsidan idag ? efter Let's dance, haha SÅ JÄVLA kul.
Sandra och daniel vad där med tino och om ni bara visste hur söt han
är den lille plutten och jaa vi älskar att gosa med honom allihopa.

Imorgon är det lördag, ska eventuellt med på lite innebandy annars vet
jag inte. Är sugen på att göra ngt iaf, komma härifrån och träffa lite människor.
HAHA! om någon vill ses hör av er.

En sak till, tack mina vänner för allt ni säger för att göra mig glad
det hjälper.

Ett extra hjärta till Sofia Göransson, världens mest underbara person!

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0