Snabbt inlägg

Ska alldels strax iväg till träningen, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.
Jag mår bra, om ni undrar alltså. Dagarna rullar på och det är snart bara två
veckor kvar på praktiken vilket är lite tråkigt då jag trivs så bra med barnen.
Nästa Vecka är det operation som gäller på tisdag så kommer vara hemma nästa
vecka.

emmy sov här inatt också, SUPER ! nu har vi bestämt att vi ska ses en dag i
veckan vilket är skönt så man får träffa sin bästa vän och prata av sig.
Oh juste, jag var hos sandra&daniel igår och lilla Tino är nu en månad gammal
och är SÅ fiin, han har växt mycket redan och jaa han är så underbar.

Ikväll är det dags handbolls - EM ,som jag längtat hoppas killarna presterar
bra nu så vi kommer långt, Så tvn är uppbokad med handboll ikväll, om jag
nu kan hålla ögonen öppna för idag är jag FAN INTE pigg haha! Men det är ju
handboll så det fixar jag nog.. Nej nu iväg till träningen, vi hörs ikväll innan
jag går och lägger mig !


/puss m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0