Ladda om

Yes, sverige spelar match mot polen om 25 minuter ungefär och
jag hoppas innerligt dom laddat om ordentligt och vinner ikväll
annars är vi KÖRDA!

usch, är trött som fan idag igen haha ! inte så konstigt med tanke på
alla barn osv. Vi har åkt skridskor idag, och jag läste för dom under frukt
stunden :) På fritids målade vi med fönsterfärg, och sen var vi ute och
jag fick äran att vara med på dunken haha där jag fick rädda dom så slapp
vara haha ! alltså jag dunkade labbet ;).

Oh en grej måste jag berätta om, när jag tog in barnen från rasten idag,
så kom en av killarna in och log med hela ansiktet och sa:
- jag älskar verkligen skolan.. och jag älskar dej..
Det var det gulligaste jag hört under praktiken, så söt är han :)
Och neej dom är inte kära imig men dom tycker det är kul att jag
är där och ja dom tycker om mig! Men det var iaf gulligaste jag hört.

Nu ska jag sätta mig vid tvn, sen eventuellt prata med emmy,
som förövrigt ska veta att jag ÄLSKAR henne, BÄSTA DU !


HOPPAS PÅ EN GRYM SEGER IDAG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, va sött :)

2010-01-20 @ 20:19:10
Postat av: emmy

vilken gullig pojk! JAG ÄLSKAR DIG ALLTID! <3

2010-01-20 @ 21:00:42
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: Emma

nästa år går vi och kollar på en match så vinner Sverige!!!!!!!!! <3

2010-01-25 @ 22:07:48
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0