I'm a busy women

Dålig uppdatering jag vet, men så är det ibland,
BUSY! Livet rullar på iaf, praktiken är super och
jag har kommit underfund med att jag kommer sakna
dom små liven. Har funderat massa om hur barn är
osv. Hur dom kommer förändras och så när de blir
äldre och ja you know.

Sitter just nu i min säng och lyssnar på jaa juste
springsteen, då kommer minnena tillbaka.. SÅ
FUCKING BÄST ! Tjejerna hade träning idag och
jaa dom spelade mot killarna, jag fick döma HAHA!
ÅRETS skämt, fan va kass jag va, linnea påstår att
hon var bättre men det tvekar jag på, jag var bättre.

Är iaf HELT slut, inte för jag dömde, utan för jag sover
dåligt, mycket i min hjärna nu. Mamma börjar bli orolig
för mig och hon ska ringa doktorn imon kommer förmodligen
få ta blodprov och sån skit! BLÄ !

jaa haha måste bara påpeka hur jäävla kul jag hade igår,
hahaha skrattade så jag hade ont i magen, men vi var på gång
igår jag och emmy. Det är så vi gör det ;) !

fan vilket onödigt inlägg det blev, aja bättre än inget, right ?

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0