ibland måste man gnälla

Och det måste jag nu ! Jar har varit trött och inte mått
så bra idag, tankarna flyger fram och tillbaka. Ena stunden
är jag säker nästan absolut osäker. Jag har aldrig varit såhär förut.
Jag brukar veta vad jag vill men det gör jag inte i detta läget.
Det känns konstigt att det kan vara så mycket uppochner pga
av en liten ''sak''.  Jag vill så gärna vara säker men jag är
inte det. Jag vet inte var detta kommer sluta eller vad som
kommer hända. men, jaa jag vet inte vad jag ska göra.
känner inte igen mig själv !


emmy är den bästa jag har ! Världens finaste !

Kommentarer
Postat av: emmy

och du är den bästa jag har! :)<3

2010-01-16 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0