första dagen efter lovet

Idag var det första dagen på ett tag som man var tvungen att gå
upp tidigt, och det gick bra, jag var pigg och jaa det var inte så
jobbigt alls.

Det gick bra på praktiken också, saknat barnen lite faktiskt :)
Vi byggde kulbana idag haha , det var ju faktiskt lite småkul.
Dagen gick fort och ja, jag trodde det skulle vara MYCKET värre.

Men när jag kom hem, SHIT! jag var så trött så jaa jag vet inte
riktigt vad. MEn jag sov ett bra tag, lycka till att somna
ikväll martina ! Dock så är det paradise ikväll så då har jag
iaf något att titta på..

Imorgon är det tisdag, betyder utflykt med barnen både
på förskolan och fritids. Vi ska åka stjärtlapp haha.
Sen är det träning med tjejerna igen, ska planera lägret lite
imon, GAH har en del att fixa, men jag fixar det.

talk to you later :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser fram emot lägret, så planera på nu ;)

2010-01-11 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0