en jävligt bra helg

Det är söndag och jag är pigg och glad för ovanlighetens skull haha !
Ingen söndagsångest, har eran helg varit bra ? Det har min!

Fredag:
Praktik och sen blev det en fika hemma hos sofia, en av förskolebarnens
mamma. Det var trevligt, fruktansvärt trevlig tjej det där :) Satt och tjötade
och sådär. Jag traskade hemåt och fick order av mamma att hämta pappa vilket
jag gjorde. Pappa åkte hem och bytte om och vi drog hos mot bankeryd och farmor.
Väl framme så kom min farbror med familj och där väntade också faster och Karin.
Oh Blev så glad, Lia har blivit så stor och hon är SÅÅÅ söt. Fabian är 6 år och
läser bättre än mig haha ! HElT UNDERBAR ! Vi åt mat och möös en massa sen kom
farbror med sin fru, då var det lugna slut. Jag gav Lia välling och jag låg och mös med
henne. Ohh hon är så söööt. Det var en ttrevlig kväll och jaa jag älskar dom allihopa.
Slutade med att jag körde farbror,monica, faster och karin till deras vandrarhem och sedan
åkte vi hem.

Lördag:
Blev väckt vid halv 11, sen kom mina två farbröde hit tillsammans med fabian.
Pappa och hans bröder skulle basta. Jag och Mamma tog en sväng till a6 och brosan
fick underhålla fabian :). Köpte en tröja och en kofta och en blus ! Hem och duscha och
göra sig klar för kvällen. Åkte till farmor och körde folk hit och dit och hämtade folk.
Till slut satt vi iaf på lillgården där vi skulle äta och farmor började prata sen böla och
då började vi böla haha jaa ni vet hur det är. Vi fick iaf god mat och sådär det var trevligt.
Vi åkte tillbaka till farmor vid sju och tjötade och skrattade och umgicks. Åkte hem framåt tolvtiden.

Det är ALLTID lika jobbigt att säga hejdå till dom. Jag saknar dom redan, you know i love you!
VÄRLDENS BÄSTA SLÄKT...Snart ska jag iaf hälsa på i Karlstad och Stockholm, för vet ni ?
jag älskar att träffa mina nära och kära !


/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0