det där med 2009

Orkar inte skriva om hela året men det
har varit bra och det har varit mindre bra vissa
stunder, men en sak kan jag säga att jag har fått
så många nya vänner och upplevt så mkt. jag kan ärligt
säga att sommaren var det bästa på hela året.
Jag tror många vet vad jag menar iaf tjejerna,
ni gjorde sommaren 2009 GAALEN, LOVE!

Jag tycker iaf bjuda på en lista så vet ni lite om mitt 2009 ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? HELT klart, det har hänt en massa
saker och det kommer det forsätta göra detta året också. Men framförallt, jag fyllde 18, vilket betyder krogen, körkort jaa, första hjärnskakningen och första operationen. Skulle kunna göra en lista av nya saker jag gjort.
2. Höll du några av dina nyårslöften? OJ vad svårt, kommer inte ihåg om jag hade några löften förra
året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ohja :) Min kusin fick en bebis för snart tre veckor sedan och jaa min farbror och hans sambo fick barn i april. KÄRLEK !
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag så JÄVLA tacksam för.
5. Vilka länder besökte du? Oj, haha det har varit dåligt med resor detta året, enda landet är danmark !
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Inte vad jag kan komma på.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dagen jag fick mitt körkort, när min kusin fick barn och när min farbror och hans sambo fick barn. Norrland, jaa det har varit många viktiga datum.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag vågade säga ifrån och gjorde det jag ville!
9. Största misstaget? Det tänker jag INTE skriva här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har opererat mig det är nog det allvarligaste, men är ju liter småsjuki mellan åt. 
11. Bästa köpet? Oj vad svårt, har köpt massa saker, kan inte säga ngt sådär på rak arm haha, men en favorsit är helt klart min skinnjacka och en jävla massa snygga skor haha :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mitt körkort helt klart.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas haha och '' i know you want me'', ah ni vet alla sommarplågor ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror jag har varit fruktansvärt glad , för det mesta iaf.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och sparat mer pengar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit vissa komma för nära
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj och närmaste släkten
19. Blev du kär i år? ja..
20. Favoritprogram på TV? Oj, One tree hill, 90210, VÄNNER :D
21. Bästa boken du läste i år? Oj jag tror det var Skadad
22. Största musikaliska händelsen?! Bruce springsteen, oh det kommer jag ALDRIG glömma.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dag fylld med glädje.
25. Något du önskade dig men inte fick? haha oj det kommer jag inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tillbringade kvällen med min familj och sofie med godmat och en mysig kväll.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inget som jag tänker ta upp här.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Oj, jag har ändrat stil ganska mycket, speciellt nu till vintern har den blivit lite rockigare men det har verkligen varit upp och ner beroende på humör.
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar, mitt lag, springsteen konserten och dom nyfödda bebisarna haha, jaa men framförallt mina vänner och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha oj ingen aning.
31. Vem saknade du? Mormor och morfar och en stor del min syster.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så många fina människor i år, framför allt många nya vänner. Ni vet allihopa vilka ni är och jag älskar er så mkt ! Vill inte nämna några namn iaf det blir fel, men ni vet vilka som ska ta åt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0