ångesten är total

Men fan vill tillbaka till tråkiga vardagen när man varit ledig i tre veckor?
INTE jag, jag vill vara mer ledig haha. Väntar på att syrran ska
komma med rufus (hhunden) hon behövde en hundvakt och jag
ställer självklart upp.

Föresten snart ska jag opereras igen, den 26:e januari är det dags igen.
Nu vet jag vad som väntar iaf, vet hur jäääävla ont jag kommer ha menhur
bra det kommer kännas sen, jag kommer klara det!

ska tillbaka till att ha ångest och äta ostbågar :)

föresten , emmy, guud om du bara förstod hur mycket du
betyder för mig. Du är BÄST !

Kommentarer
Postat av: emmy

du är bäst! <3

2010-01-10 @ 15:45:34
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0