att vara ärlig

idag är jag absolut jätteglad, verkligen! Mitt humör är på topp.
Bättre än på länge faktiskt, jag tror det är dags för mig att vara
ärlig mot mig själv.

jag tror anledningen till att jag mått så dålig är dels förjag inte trivs
med mig själv. Eller trivs och trivs. Jag känner att det finns vissa
saker jag behöver ändra på. Jag måste absolut komma igång med
träningen, dels för jag trivs bättre när jag får träna men också
för jag vill tappa en del kilo som jag gått upp. Nu tänker ni men
lägg AV. Men det är faktiskt sant. Jag känner mig absolut aldrig
helt nöjd längre, jag kan köpa en ny klänning men tycker ändå
inte jag är snygg. jaa ni förstår, det är skitjobbigt för mig.

Självförtroende är verkligen inte på topp hos mig, var längesen
det var det. Jag tror bara inte jag velat inse det riktigt än att det
är så det är. Men för att det ska ändå något så tror jag att jag måste börja
vara ärlig mot mig själv och verkligen inse vad jag måste göra.
Så såfort min förkylning är över då jävlar ska det bli ändring.
Detta ska jag fan klara, NU JÄVLAR !


Kommentarer
Postat av: Emma

du är så himla bästaste bäst! <3

2010-02-15 @ 17:58:32
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

..glöm aldrig det! ;)

2010-02-15 @ 17:58:44
URL: http://emmaarpstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0