tråkigt väder

Idag är det ingen roligt väder ute alls, burr! Det blåser
förjävla mycket, snöar men är bara runt -2 grader, vilket
gör det svårt att klä sig. Det är inte kallt i luften men eftersom
det blåser så mycket så blir det kallt.. ja nu ska jag iaf inte gå
ut mer idag eller jo senare bort till madde en sväng men den lilla
biten kan jag stå ut ;).

Hittills har dagen varit bra, skolan på förmiddagen och efter det
en kort sväng på stan med Elin. Sa hejdå, ser inte henne förrän
om tre veckor, lite sorgligt <3.  Kan ni förstå att imorgon kväll
ska jag sätta mig på tåget som ska ta mig hela vägen hem?
Ohh det gör mig så glad :D Att jag i övermorgon vid denna tiden
har fått krama om mamma och pappa igen. Ja det är LYCKA :).

Jaha vad ska jag göra resten av dagen? Jo ska skriva en uppgift
och packa en massa och bort till Madde en sväng så jag hinner
säga hej då ordentligt. Men först tror jag att jag ska vila på sängen
en stund;)

/puss m
Snart får jag krama mamma och pappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0