monday

Vissa dagar är det skönt att inte ha skolan och andra dagar
är det bara tråkigt, är det är har det varit e sån tråkig dag.
Kände mig rastlös när jag gick upp vid halv tio tiden. Vid ett
tog jag tag i mitt liv och gick ner till STIL och tränade i 1 timme
och 30 minuter. Kändes skönt att röra på sig och träna. Tog en
sväng förbi ICA och handlade lite. Passade på att prata med emmy
och pappa på vägen hem också i telefon och snart får jag träffa dom :D
Sen jag kom hem har jag hunnit duscha, äta och pratat med annika (musen ;))
och bestämde att hon och sussi ska komma hit med fika framåt 8 tiden. Skönt med
lite sällskap en stund och lite skvaller ;). Får se om någon mer dyker
upp. Imorgon skulle vi haft lektion men den blev inställd så ska träffa
projektgruppen iaf och börja jobba lite.

Nu ska jag titta på vänner och invänta mitt fina besök ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0