latmask

idag känner jag mig som en riktig latmask, jag
borde börja läsa en bok som vi har i kursen men
jag orkar inte öppna den. Så illa är det idag. Det är
måndag, ingen skola och inte mycket på schemat
då blir man lätt lite lat. Tänkte iaf snart ställa mig
och laga lite mat så långt kan jag ju sträcka mig xD.
Ikväll ska vi visserligen på crossfit så lite nytta ska
jag ju göra. Men timmarna till dess är många och vad
ska jag göra så länge? Läsa? ja borde väl göra det.
Men det låter ju så tråkigt, blööö! så känner jag för
att öppna boken..

Förresten idag fyller världens sötaste lilla pojk Tino 1 år,
så grattis till lillprinsen <3. 

En sak till, på fredag åker jag hem,WOOOHHHHO!!

/puss m

Kommentarer
Postat av: M

SNART KOMMER DU HEEEM!!!! <3

2010-12-13 @ 14:14:07
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: Chandler

Martina ska bara vara med sin familj när hon kommer hem, inget annat !

2010-12-14 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0