jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Sitter och sjunger på septembers version av mikrofonkåt, grymt
bra :) Förutom det så är det tvätt som gäller, blir ett jävla springande
mellan lägenheten och tvättstugan. Men skönt att ha en resväska med
rena kläder på fredag :D. Kan ni fatta i övermorgon får jag sätta mig
på tåget hem! helt sjukt. Som jag längtat. Men jag börjar bli lite orolig
över hur fan jag ska få med alla julklappar hem, det är en del :P.
Kanske får lämna pappas, haha nej skojar bara pappa, du ska få dina
julklappar. Förutom tvätten så händer det inte så mycket, har varit i skolan
och haft bild och sen fixat klart bilderna till vårat projekt.  Resten av dagen
ska jag väl tvätta :P haha nej men tvätta klart sen se handbollen och plugga
lite :)

Måste visa er mitt, Johannas, Jessicas och Fridas konstverk :
Visst är den vacker? Mycket tid bakom ,höhö!

/puss m

Kommentarer
Postat av: Chandler Bing

Man skojar inte om så viktiga saker :(

2010-12-16 @ 07:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0