går fort över

Julafton går otroligt fort och ja idag är det juldagen..
Denna julen har jag saknat den där julkänslan som jag
alltid har. Kanske är för man blivit äldre.. Hm.. Ja julafton
var iaf superbra. Världens bästa släkt och fina julklappar,
fick bla kläder, en kamera, pengar, morgonrock, pyjamas och
ett smyckesträd. Har inte öppnat farmors än och det får vänta
tills imorgon. Då ska jag även till stan med mamma för att
byta ett par byxor som inte passade. Idag blir det lite
mer julmat med hälften av släkten. Ikväll blir det utgång
med tjejerna. Försöker att inte tänka på det.. Men det kommer
bli oehört svårt att lämna familjen, släkt och vänner igen!

Jag och Lillprinsen igår :)



Kommentarer
Postat av: emmy

jag kommer snart upp till norrland och hälsar på :D älskar dig! ikväll är det all in <3

2010-12-25 @ 16:09:11
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, tino är såå söt! du oxå för den delen!

2010-12-29 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0