fredag och 1 vecka kvar

Äntligen fredag, bara en vecka kvar tills jag åker hem :D
Just nu sitter jag och slappar, ska strax laga mig lite mat.
Känner mig slö idag så skönt att vi inte har skola, ikväll
är vi några stycken som ska till Emma för att se idol och
ha lite mys :). Känns skönt med helg så man kan slappa
ordentligt. Ska även träna imorgon, köra body pump !
Annars händer det inte allt för mycket just nu, även om
jag känner mig slö så är jag lite rastlös vilket jag blir ganska
lätt. Så hoppas timmarna går fort tills vi ska åka till emma.
GRYMT sugen på cola och chips så vilken tur att det är fredag ;)

Världens godaste chips, lätt att jag ska ha en sånhär påse och
smaska på ikväll ;)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0