födelsedagskalas

Vilken kväll, helt perfekt och med helt underbara människor
dessutom. Vi har skrattat och emma har gråtit, haha sötaste
emma <3! Tackar annika för en helt underbar kväll med mycket
skratt. Vi har spelat spel, ett spel som var sjukt kul (ska köpas),
,tävlat (jag och elin kom tvåa)fikat, fiskedamm och självklart massa
tjöt som alltid :D. Världens underbaraste människor! Måste berätta, emma
är så otroligt söt! Vi tävlade i musiktävling i lag två och två. Emma var
med Mattias och hon sa från början ''jag vinner då aldrig''. När poängen
var räknade då visade det sig att emma och mattias kom trea och fick
ett fint pris. Emma vart så glad för hon fick pris och det gick så bra
att hon börja gråta. Haha världens sötaste är hon, och du vet
att du är värd alla första priser i världen.
Jag hade kameran med så lite bilder ska ni få se :
Jessica och Sussi i början av kalaset
Elin, emma och sussi ser nöjda ut
ett väldigt glatt födelsedagsbarn :D
Glada tjejer
Johanna ser fundersam ut
Fika i massor, det var den träningen :P
Emma i tårar , haha :D
Jag och Elin var nöjda med vår andraplats :)
Glada efter fiskedamm
Emma kontrollerar så int sussi fick mer i sin påse ;)
Johanna var iaf nöjd med sin gottepåse
Min påse från fiskedammen
Kvällen var som sagt otroligt rolig, tack annika igen för en underbar kväll!
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0