fix och don

Har suttit och pulat och fixat och slagit in julklappar
men tejpen tog slut haha! Bra där. Har skrivit mina
julkort också så ska försöka lägga på dom på posten
på fredag :). Är nästan helt klart med julklappar, en liten
kvar bara. Super bra, och skönt. Måste bara komma ihåg
att köpa :
- Julklappsetiketter
- Tejp
- Fler julkort 
- Sista julklappen
Sen är jag helt klar :) Nu inväntar jag madde sen blir det
mys med en film och sådär. Imorgon är det ingen skola,
vilket känns skönt. Är det lika bra väder som idag ska jag
nog ta en promenad mot dollarstore ska försöka få med madde
också ;). Ska påpeka också att jag inte är så jävla bra på att
slå in julklappar, nåja det är ju innehållet som räknas ;).

/puss m

Kommentarer
Postat av: mamma

Att du inte är så bra på attslå in julklappar ,vet vi sen tidigare.Men vad gör det ! Nu längtar vi fruktans värt efter dig,Kan du tänka dig att mamma lyckas göra detta skälv?Hoppas du får en bra dag.puss från mamma

2010-12-01 @ 19:59:47
Postat av: pappsen

jag räknar jä...ligt mycket med innehållet :)

2010-12-02 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0