14 dagar kvar

Nu börjar nedräkningen på riktigt :D om två veckor
ska jag åka hem! Längtan är som ni redan vet enorm.

Igår kollade jag på ung och bortskämd på svt play och
man har ju fått höra ibland att man är bortskämd :P men
efter att ha sett det måste jag säga att mamma och pappa
är nog ganska nöjda med mig iaf ;) HAHA! Nej då jag är
väluppfostrad och duktig (för det mesta iaf). 

Jag kom iaf precis från stan, har varit och handlat lite
och köpt sista julklappen och lagt på mina julkort. Ikväll
blir det idol med madde som vanligt med tacos och mys.
Olle ska sjunga born to run och vi vet ju alla att jag älskar
springsteen så jag hoppas innerligt att han gör låten bra,
så han inte förstör den. Eller hur pappsen ;)?. Nu tänkte
jag vila en stund och sen slå in julklapparna som jag inte hann
i onsdags när tejpen tog slut. 

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0