-

Kom precis hem efter en snabbis på stan med Madde,
vi drack en chai latte och handlade lite, så nu har jag lite
i frysen när jag kommer hem i Januari igen. Har varit lite
effektiv idag och läst 80 sidor i boken iaf, ska läsa lite till idag
och läsa resten imorgon. Är verkligen inne på sista rycket i skolan
och verkligen sista energin, ska bli skönt att få åka hem till familjen
och varva ner och ta det lugnt. 

Insåg precis att jag har isbitar i frysen och snart börjar handbollen,
så ett stort glas med vatten och isbitar får det bli till det, mums!
Imorgon ska jag börja förbereda för resan hem på fredag:
Onsdag: Tvätta
Torsdag: Packa
Fredag: Storstäda min lilla lägenhet.
Plus skola och lite skolarbete på det. Det ska jag väl hinna :)

/Puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0