''ny'' cykel

Har precis varit och hämtat cykeln, tackar elin för att hon körde
mig så jag slapp cykla 1 mil ;P. Guldvärt att ha vänner som hjälper
än sådär :)

Annars har dagen varit lugn, fixade i garderoben och bytte sängkläder
innan jag lagade lite käk. Diskade och la mig i sängen för en stund, somnade
och vaknade efter en timme. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, se en film
kanske. Har även skrivit början på min uppgift. Imorgon ska jag träffa min basgrupp
vid halv 9 i biblioteket, och då ska jag cykla :D Sedan hem och äta
och fixa lite här hemma innan jag ska ta bussen till stan för lite småärenden.
På kvällen är det dags för något vi sett fram emot hela nollep, spexet. Där
våra phösare bland annat kommer att visa vilka dom är under sina phösar
overaller och glasögon och mössor så vi känner igen dom sen :)

Nu ska ni få lite bilder, kan vara så att ni redan sett någon bild, men det
får ni ta helt enkelt

Tror detta är från våran första kväll!

Emma på VKM

haha älskar denna bilden

Jag och Viktoria


Jessica, Viktoria och jag . VKM

Mine och Hennie - helt klart världens underbaraste människor

Jag och underbara Johanna

'
Fina Emma


Innan utomhus sittningen med tema - korsriddare! Sussie :)


Elin som korsriddare 

Tjejerna på sittningen

Fina flickor

Viktoria


Viktoria och Jessica

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0