nollep är över

Idag började vi skolan på riktigt, våran nollep är över och
det känns tungt!

Nollep har varit underbart och så jävla roligt, det är något som alla
borde vara med om en gång i livet. Framförallt så har jag träffat så
många nya underbara människor som jag hoppas kommer vara en del
av mitt liv i framtiden. Vi har skrattat, gråtit, skrattat så vi gråtit, dansat
halva nätterna och lärt känna varandra. Sen måste jag väl tacka våra
underbara phösare som verkligen har ställt upp för oss även när dom
haft det tungt, underbara människor. Nu har vi spexet kvar på onsdag
när vi äntligen får vi hur våra phösare ser ut utan deras dräkter, solglasögon
och mössor. Och på lördag är det norrskensröjet, en sittning helt enkelt.

Måste passa på att tacka Johanna och Malin som varit och hälsat på mig,
har varit super och jag saknar dom massor redan. Tomt här hemma nu.
Men på fredag kommer farmor, inte en lugn stund här inte :) 

Att börja skolan idag var jobbigt, och vi fick alla lite ont i magen efter all
info och jag är själv orolig om jag kommer klara detta och om man gjort
rätt val. Men det gäller att kämpa och inte ge upp, jag ska ta mig igenom
det här och fixa detta.

ja,a annars är det lugnt här just nu har diskat och dammsugit lite och ikväll
ska jag tvätta. Är dock trött som satan så funderar på att lägga mig framför tvn
en stund :) 

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0