Kärlek

Kärlek är det finaste som finns, den finns i många former,
kärlek till familjen, till vänner och kärlek till andra saker men framför
allt kärleken till den personen du vill vara med. Jag önskar många kvällar
att jag hade någon bredvid mig som höll om mig och som viskar i mitt öra
att han älskar mig. Ibland känns kärlek hopplöst och som att det inte finns
någon där ute men jag har lärt mig att våga tro och hoppas. Nu har jag
börjat ett nytt liv och jag hoppas att jag även en dag kommer hitta kärleken
till en kille som kan se mig i ögonen och älska mig för den jag är.
För trots att kärleken ofta är tuff och ibland svår så är den det finaste
och mest underbara som finns.

Och kom ihåg mina kära vänner, att för mig så är
ni sann kärlek och det kommer ni alltid vara.


Kommentarer
Postat av: emmy

<3!

2010-08-23 @ 08:23:10
URL: http://emmyberglin.blogg.se/
Postat av: M

<3!

2010-08-23 @ 12:01:20
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0