imorgon smäller det

Allt är inpackat i bilen sen några timmar, allt är klart.
Nu börjar jag inse att imorgon lämnar jag mitt hem och
alla nära och kära för ett tag. Jag är så spänd och det
ska bli så roligt att se något nytt och göra något annat.
Förresten så är håret återigen avkapat och mörkt med
lite slingor i :) Känns bra
Dock var det tufft att säga hej då till alla tjejerna idag
kommer ju sakna mina damer! Men jag hoppas ju innerligt
att ni snart kommer och hälsar på i min lilla etta i Luleå :)
Hur som helst, imorgon åker vi på släktträff i finspång(? tror jag)
Myser med släkten till söndag då vi åker upp till mitt nya hem :D


Jag och emma
Johanna
Jag och Malin
Jag och Marie



Jag och Emma

Skriver imorgon innan jag åker :)
Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0