hemma

Är hemma efter att ha spenderat några mystimmar med Johanna,
och jag måste säga att den tjejen är helt underbar !!
Sen måste jag säga att allt känns så bra här uppe i norr,
jag känner mig hemma och att jag redan fått många fina
vänner är ett plus. Självklart saknar jag mina tjejer där
hemma men jag hoppas inte de dröjer så länge innan dom
kommer hit. För jag vill visa mitt nya hem för dom, för
detta är verkligen hem för mig nu. Nu ska ni få
lite bilder från nollningen som jag tagit :)
Fråga olle

Fråga olle, det vart skitbra och jävligt roligt

Igår hade vi sittning med pedagogsektionen och det var (h)jultema med fri
tolkning och på Stuk var det 60-tals tema.
Underbara och vackra Johanna (PUSS ;))

Fina Madde hos Johanna innan middagen där vi rökte lite vattenpipa

Njuter av kvällssolen (och vattenpipan) ;)

Från höger: Söta Sussie (utklädd till nedre delen av julgranen), Fina Annika och Emma (Tomtar och troll, mest troll)

Strike a pose ;)

Hur söt är inte våran troll-emma då ;)

Elin utklädd till toppen av julgranen (och emma på ett hörn)

Elin och emma :)

Phösare och Mattias :D

Fina johanna och jag, körde på glitter till temat på sittningen och prickigt till 60-tal

Mattias, Johanna och Jag

Söta Troll-Annika

Två av våra underbara Phösare , Miklo och Mine

Kvällen igår var AWESOME! Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon
är det picknik som gäller!

/puss m



Kommentarer
Postat av: Johannna

Du är såååå underbar vännen.! : )pusss

2010-08-22 @ 08:33:04
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till i Luleå?

2010-08-23 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0