Godmorgon

Steg precis upp ur sängen, allt är fint här :)
Inte lika fint väder idag och lite kallare. hmm,
igår så var det full rulle hela dagen som vanligt.
På kvällen vart det fråga olle, med riktiga olle, haha.
Har spelat in lite så ska se om jag får in det på datorn.
Men det vart skit bra faktiskt, mycket roligt må jag säga.
Sen kände inte jag, johanna och madde att vi orkade gå
ut så vi gick till johanna som bytte om sen kollade vi in
maddes lägenhet och stannade sedan till hos mig. Efter en
stund droppade Erica, Johanna och Julia in också som förfestade
medans vi andra drack cola, haha! Satt och pratade från 8 till
tolv tiden. Mycket mycket trevligt. Idag har en ganska lugn dag så
ska försöka hinna slänga in bilder på lägenheten. Ska in till stan
med Johanna och madde vid tolv också så efter det :)

/puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0