fick mig världens överraskning igår

Igår hade vi städ på STUK så när STUK stängde kl 2 så var
det våran klass och en klass till som skulle städa. Dock var ingen
sugen på att gå ut och ingen ville städa. Men jag och Elin gick på förfesten
med pedagogsektionen. Sen vid tio gick vi till max och nu börjar det.

Jag fick ett sms av världens finaste Johanna blom där det står
''Marre?? Kan jag ringa dig lite senare måste snacka <3''

jag fick panik och tänkte att nu har hon och hennes pojkvän bråkat så
svarade bara ''ja visst''

Fick då tillbaka ''Ringer om 30 min typ Påväg hem från Erik''

Började känna panik typ, shit vad har hänt..Så ringer hon och låter
så himla ynklig och ledsen

-Hej marre /johanna
-Hej vännen /Jag
-Vad gör du? /Johanna
-Jag är på max, vad gör du? / Jag
-Inget, hur är det med dig?/Johanna
-Det e bra, hur mår du/Jag
-Sådär har så himla ont i kroppen/Johanna
-Men hjärtat varför det?/Jag
-FÖR JAG ÄR I LULEÅ!!!!! /Johanna
-Men va !? nej sluta /Jag
-Jo jag och malin och bilat hit/Johanna
-NEJ DU LJUGER !!?/Jag
-NEJ, VART ÄR DU?/Johanna
-På max, kom hit!!/Jag

Sen fick jag och elin guida dom till max och in kommer johanna
och Malin och jag höll på att börja gråta, blev så glad. Så nu har jag fin
besök hela helgen och det var precis vad jag behövde. heelt underrbart!
Det är riktigt jävla underbara och sanna vänner jag har som kommer och
överraskar mig efter att ha kört 120 mil! Oh vad jag älskar dom.

Nu ska vi göra oss redo för stan :)
Ohh mina flickor!!


Johanna och Jag på studenten <3

Jag och Malin på balen <3
JAG ÄR SÅ GLAD!
/Puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0