att säga hej då till sin bästa vän

ikväll har jag gjort något som var det jobbigaste jag varit med om
jag har sagt hej då till min bästa vän. Jag kommer inte få träffa
henne på många veckor. Emmy har under det senaste året vart
mitt största och viktigaste stöd. Vi har gråtit och skrattat tillsammans,
vi har haft hårda utekvällar och sköna hemmakvällar tillsammans.
Vi har rest tillsammans och insett att vi hör ihop. Nu ska vi flytta åt varsitt håll.
Det kommer bli tufft, jag kommer inte höra hennes stöttande ord och
hennes kloka råd. Hon är som en spegelbild och jag älskar henne för
den hon är. Det är svårt att beskriva hur mycket hon betyder för mig
och hur jävla underbar hon är. Att krama om henne idag och veta att
det kommer dröja månader innan jag får krama henne igen, ja det
känns hemskt! Att ligga hemma i sängen och gråta för att jag nu tappar
en bit av mig själv. För hon är som min andra halva men trots detta så vet
jag att när vi ses igen så kommer vi älska varandra lika mycket och hon
kommer vad som än händer alltid vara min bästa vän.
Jag älskar dej emmy av hela mitt hjärta och att du betyder allt för mig
hoppas jag redan du visste. Det är du och jag, nu och föralltid <3

Du är samtliga färger på livets palett
och när något känns fel vänder du det rätt.
Du kan sången och texten i all min musik
och för mig är du alltid speciell och unik.
Du har blivit en vän jag kan lita på
du är den som  är kvar när de andra går.
Jag önskar dig enbart lycka i livet och
ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig
att alltid ska Du vara viktigast för mig.










tack för att du är du och för att du alltid ställer upp och tack
för alla minnen jag fått tillsammans med dig <3

jag älskar dig, nu och alltid min bästa vän


Kommentarer
Postat av: emmy

men jag orkar inte gråta mer!!! du är bäst i hela denna världen, du får mig att orka leva i den! jag älskar dig föralltid och är bara ett samtal bort, du är min andra halva, min kärlek och min själsfrände <3 tack för du lyser upp min vardag JÄMT!

2010-08-05 @ 01:56:26
URL: http://emmyberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0