utslagen

Ligger i sänge, utslagen, det har varit mycket idag,
körkortet avklarat, praktiken, läkaren, a6, Träning med
tjejerna, handla , hämta pappa ! Ja men känns skönt fått
en del gjort och kört en del bil också ;) Praktiken gick bra
även idag, tjejerna tyckte att jag var fin idag :P haha !
Vi var på en adventgudtjänst och fick lite fika, vi
har målat och lekt osv.

Hos läkaren gick det bra, ny operationstid i januari dock,
jag hade helst velat ha den nu innan jul men icke :/.
Mamma och jag tog en sväng på a6, köpte mig en klänning,
tights, nytt armband och nytt linne. Har hittat en del saker
ajag vill ha i julklapp nu, det är bra :)!

Efter a6 körde jag hem mamma, tillbaka till stan träning
med tjejerna, sträckte en ryggmuskel så det gör lite ont nu.
Annars var dom duktiga. Handla åt mamma, hem och äta pannkakor
, hämta pappa! sen tog jag en dusch, provade Glow, det där
schampot från reklamen och det luktar gott :D det gillar vi.


Nu ska jag snart sova, imon slutar jag ett och
imon är det utgång :D

/godnattpusss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0